La résiliation du contrat
Dacă ești Consumator - ca regulă generală, ai dreptul de a te retrage din contractul încheiat la distanță.
Poți să te retragi din contract prin completarea formularului de retur și reclamație.
Te poți retrage din contract în termen de 30 zile.
Derularea perioadei de retragere de 30 zile începe:
- Trimiterea declarației înainte de termen este suficientă pentru a respecta termenul limită.
- Vom rambursa plata efectuată de tine, inclusiv costurile de livrare a articolului în conformitate cu termenii și condițiile, fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care primim declarația ta de retragere din contract.
Putem amâna rambursarea plății primite de la tine până în momentul în care primim articolul înapoi sau până când ne furnizezi dovada că ai returnat articolul, în funcție de care dintre cele două situații se întâmplă prima.De reținut că dreptul de retragere al consumatorului dintr-un contract la distanță nu se aplică, printre altele, unui contract:
- în care obiectul prestației este un articol nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau destinat să răspundă nevoilor sale individuale,
- în cazul în care obiectul prestației este un articol care se deteriorează rapid sau are un termen de valabilitate scurt,
- în care obiectul prestației este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
- în cazul în care obiectul prestației este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare
- în cazul furnizării de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, dacă executarea a început cu acordul expres al consumatorului înainte de sfârșitul perioadei de retragere și după ce furnizorul a informat consumatorul cu privire la pierderea dreptului de retragere.
Pentru detalii privind retragerea din contract, te rugăm să consulți Regulamentul nostru de vânzare.
Reclamații:
În cazul în care bunurile achiziționate de la noi se dovedesc a fi defecte, ai dreptul de a face o reclamație în baza garanției. Cel mai bine este să depui reclamația prin intermediul formularului de retururi și reclamații.
Expediază bunurile care fac obiectul reclamației la următoarea adresă: ul. Stefana Batorego nr. 64, 41-506 Chorzów
În legătură cu un eventual defect, poți solicita:
- înlocuirea articolului cu unul fără defect,
- eliminarea defectului,
sau să depui o declarație cu privire la:
- reducerea prețului,
- retragerea din contract - în cazul unui defect material.
Răspundem față de tine pentru defectele constatate înainte de expirarea a doi ani de la data livrării bunurilor.
Ca regulă generală, poți depune o reclamație în termen de un an de la constatarea vreunui defect, dar termenul de depunere a reclamației nu poate expira înainte de sfârșitul perioadei de răspundere a vânzătorului.
Vom lua în considerare reclamația ta (vom răspunde la aceasta) în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.
Mai multe informații despre reclamații găsești în Regulamentul nostru privind termenii și condițiile de vânzare.